سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید :15817
تعداد کل یاداشته ها : 16
103/2/31
1:30 ص

چند مطلب مهم که امریکایی ها در اغاز جنگ های خود بر علیه ملت ها استفاده می کنند را در زیر مطالعه می فرمایید.

اول: تجربه جنگ عراق برای تغیر نظام بعثی در عراق نشان داد که امریکا قبل از اغاز حمله به کشور مورد هدف اول به خرید فرمانده هان نظامی کشور مربوطه می پردازد.

دوم: امریکا با هزینه سنگین سعی می کند سفرا و مخصوصا نهاد امنیت ملی کشور  مورد هدف و اعضای ان را برای کسب اطلاعات خریداری کند که این دو عمل در عراق با موفقیت کامل انجام یافت.

در مورد حمله به عراق امریکا با خرید اعضای بعضی از دولت مردان عراقی و می شود ادعا کرد توسط همین اعضای دولت عراق و خرید سفرا در خارج از کشور توانست اکثریت فرمانده هان عراقی را در داخل کشور را خریداری کند.

چرا امریکا اعضای هئیت دولت افرادی که در مراگز حساس نظامی و فرمانده هان نظامی کشورهایی را که می خواهد به انها حمله نظامی کند خریداری می کند؟

بار دیگر جنگ عراق که به بهانه های دورغین اشکار شده انجام گرفت نمونه خوبی است

امریکا می خواهد قبل از اینکه به یک کشور حمله نطامی کند مقاومت ملت و دولت و نظامیان یا ارتش ان کشور را از صحنه خارج کند تا در زمان کمتر بتواند کشور مورد هدف را اشغال کند.و بعد به اعضای ناتو در ظاهر برای ایجاد ازادی بیان و حقوق بشر غربی بسپارد که افغانستان نمونه ان است.

اگر یادتان باشد در حمله به عراق امریکا یک سری تانگ هایی که در تلویزیون بطور زنده داشت پخش می شد ب اسرعت بطوف بغداد در یک محیطی که کاملا صحرایی انهم در شب بود را بطور مستقیم نشان می داد ان عملیات یک حیله وفریبی بود که بکار گرفته شد  ان تانگ ها در عراق حرکت و با ان سرعت به طرف بغداد نمی رفتند بلکه انها در یک عملیات تمرینی در یک صحرایی در داخل خاک امریکا فیلم برداری شده بود که در زمان مناسب از تلویزیون به خورد ملت عراق و جهان داده شد اما اگر یادتان باشد سه روز فرودگاه بغداد بسته بود و عملیات نظامیان امریکایی متوقف شده بود.

دلیل این توقف خارج کردن فرمانده هان نظامی عراقی و کسانی که در شورای امنیت ملی عراق عضو بودند و توسط امریکا خریداری شده بود بود و امریکا توسط همکاری انگلیس و اعضای ناتو توانست در مدت سه روز نزدیک به سه هزار نفر از اعضای خانواده گرفته تا افرادی که در مقام های حساس توسط امریکا و انگلیس و بعضی دول غربی اعضای ناتو و در مورد عراق دوستانی از کشورهای عربی توانست انها را از کشورو خاک عراق از فرودگاه بغداد خارج کند.

در مورد حمله به افغانستان نیز برادران اقای حامد کرزای را در ان زمان کسی نمی شناخت امریکا اقای حامد کرزای و بردران و دوستان وی که در امریکا مشغول به کار بودند را سازمان دهی کرد و به افغانستان ارسال کرد و باید در اینجا نوشت امریکا نمی توانست اقای حامد کرزای و برادران ودوستان وی را به مردم افغانستان به عنوان رئیس جمهور تحمیل کند مگر اینکه مرد بزرگ و شناخته شده به مردم افغانستان  مانند شاه مقصود را می بایست از پیش روی خود بر می داشت به خاطر همین بود که نیروهای ام ای سیک انگلیس به کمک سیا و با همکاری عوامل مزدور داخلی اکثرا تحلیل گران معتقد هستند توسط انها ترور شد.

چند روز پیش حامد کرزای در مجمع عموی سازمان ملل خارج کردن نام گروه طالبان را خواستار شد به نظر من اقای حامد کرزای همان اقای مرسی در مصر هست فرق چندانی باهم ندارند در این مورد در اینده  اگر عمری باقی باشد پرونده انها را بعد از تحقیقات در همین وب بلاگ به اطلاع شما عزیزان خواهم نوشت.

یا دوستان دیگری که این نوشته را می خوانند می توانند احساس مسئولیت کرده در این مسایل مطالبی را بنویسند.

امروز در خبرها شنیده شد که امریکا گروهک تروریستی منافقین را از لیست تروریستی خود را خارج کرده است این خبر مرا به تعجب وا نداشت زیرا امریکا برای فریبکاری و به نوعی دادن امتیاز به دلایل مختلف نام گروهگ تروریستی منافقین را در لیست خودش قرار داده بود اما در پشت صحنه انچه در حمله به عراق شاهد بودیم انها را در امنیت کامل مانند ستاد و ساختمان شرکت نفت عراق حفاظت کرد و هیچ اسیبی به انها وارد نشد.

حال که حمله به کشورهایی که امریکا در لیست خود دارد که اکثرا در خاورمیانه قرار دارند بعد از اشغال کشور لیبی که دیگر نمی تواند مستقیما وارد جنگ رو در رو شود امریکا به گروهگ های تروریستی رو اورده است البته این عمل نشان دهنده این است که نه مردم امریکا ونه مردم جهان با جنگ های تمام نشدنی امریکا موافق هستند به خاطر همین است که امریکا گروهگ های تروریستی را در سوریه بطور اشکار حمایت و از انها برای تغیر رژیم ها دارد استفاده می کند.

به نظر می رسد همه ایرانیان از عملکرد گروهگ منافقین و تروریستی انها کاملا مطلع هستند سئوال این است در این ایام چه کاری باید در برابر انها و دیگر گروهگ های تروریستی باید انجام داد امریکا با خارج کردن نام گروهگ تروریستی منافقین حتما در عوض عملیاتی را در داخل و یا در خارج از این گروهک خواستار خواهد کرد در داخل کشور مخصوصا باید مواظب بود که این گروهگ و گروه هایی از این قبیل که پرونده ترور و ایجاد نا امنی که خواست امریکا و اعضای ناتو و صهونیسیم جهنمی جهانی غربی و عربی موجود می باشد چه اقداماتی باید انجام داد.

امریکا به خوبی از اغاز عملیات مسلحانه منافقین در داخل ایران مطلع می باشد به خاطر همین بود که با همکاری صدام حسین معدوم تا به امروز از این گروهگ استفاده کرده و از انها حمایت نموده است.

به نظر می رسد بهترین راه اطلاع رسانی به اعضا و هواداران فریب خورده این گروهک ها باشد که در خارج عده انها بسیار زیاد هستند که از گروهگ تروریستی منافقین بریده و مشغول زندگی خصوصی خود می باشند شاید بعضی نیز به فعالیت های سیاسی غیر مسلحانه به نوع دیگری مشغول باشند.

در اینجا بار دیگر نا گفته ای را درسینه خود دارم که نمی توانم ننویسم شاید این نوشته اخر به نظر بعضی  ها خوش نیاید ولی انچه نظر شخصی است و مسئله مهمی نیز می باشد باید نوشته شود

گوش فرا دادن به حقیقت و عملکرد و تصمیم های غلطی که در گذشته گرفته شده  گرچه سخت است ولی باید به مسایل سخت نیز گوش فرا داد.

به نظر شخصی من گروهگ منافقین که نام اصلی ان سازمان مجاهدین خلق ایران نام دارد از سال 1354 جنگ مسلحانه را با رژیم سابق را اغاز کرد و حتی بعضی از دولتمردان کنونی نیز در گذشته یعنی قبل از انقلاب یا شاید بعضی بعد از انقلاب نیز عضو این گروه بودند.

این گروه از اول اغاز مبارزه با رژیم شاه منافق نبود بلکه بعدا به دو سازمان تبدیل گردید یک شاخه به کمونیستها تمایل پیدا کردند که گروه پیکار ان روزها نام گرفت و گروه دیگر به رهبری مسعود رجوی با حفظ عقیده اسلامی ولی متفاوت با تفکر امام ره و فقه و مخصوصا در فلسفه اسلامی خود با رژیم شاه جنگیدند که بعداز چند سال توسط ساواگ دستگیر تا زمان پیروزی انقلاب 57 که درهای زندان های شاه معدوم کشوده شد از زندان ها ازاد شدند.

به نظر من اگر افرادی که ان زمان ها قدرت را در دست داشتند می توانستند طبق قوانینی این گروه های مختلفه از قبیل کمونیستها و دیگرانی که با رژیم شاه مبارزه کرده بودند و در انقلاب به نوعی شرکت داشتند را سازماندهی می کردند انها هرگز نه به منافق تبدیل می شدند و نه به ان ترورها دست می زدند

همکاری سازمان مافقین در جنگ تحمیلی که به جاسوسی و بکار مترجمی اکثرا عمل می کردند و ترور های داخل کشوری ضربات سنگینی به ملت ایران و نظامیان ایران وارد کرد.

در اینجا چند نظر وجود دارد عده ای معتقد هستند اصلا و ذاتا این سازمان ها توسط سیا تشکیل شده بود و کار انها چیز دیگری بود که بعد از انقلاب ان بود که ما شاهد بودیم ومی بایست از ریشه نابود می شدند

من با این عقید مخالف هستم  نظر انها برای من قابل احترام است ولی من این نظر را رد می کنم.که دلایل تاریخی دارد که بماند....

رهبران سازمان مجاهدین چندین بار با امام ره انچه در تاریخ نیز ثبت شده است ملاقات داشتند در سال های اوخر  57 و 58 و اوایل سال سرنوشت ساز 1359 ولی چون من ان زمان نوجوان بودم و از سیاست سر در نمی اوردم نمی توانستم دلیل این گفتگو ها با رهبر انقلاب اسلامی چه بوده است را درک کنم ولی حالا که از ان تاریخ مدت نزدیک به سی سال می گذرد به بعضی مسایل و مطالب از طریق انترنت دست پیدا کرده ام که انها می خواستند در حکومت و در مجلس شرکت داشته باشند.

لازم به توضیح است که انها در رفرندوم جمهوری اسلامی اری یا نه شرکت نکردند ولی انها در دوره اول مجلس شرکت کردند و حتی چند نفری نیز از اعضای مجاهدین به مجلس راه یافتند.

همین جا بود اگر خاطرم یاری دهد شعاری داده شد که به گروه یا افرادی تعلق داشت که می گفتند این گروهک ها را کلا امریکا درست کرده است باید از این اقایان پرسید  اگر امریکا گروه مجاهدین را درست کرده بود پس انها چکونه با رژِم شاه جنگ مسلحانه می کردند که به نظر من این ادعا دروغی بیش نیست  به نظر می رسد در زمان شاه عده ای از  همین افراد  و بعضی از روحانیون محترم از ساواگ حقوق دریافت می کردند( به نظر من یکی از ان افراد همان کسی بود که نخست وزیر شاه معدوم را که امیر عباس  هویدا بود را درسالن دادگاه ترور کرد تا حقیقت های زیادی اشکار نشود ) که بعضی گروه ها در هنگام انقلاب پرونده انها را در حمله به ساختامان های ساواگ را بدست اورده بودند انها از ترس انتشار اسامی خود در صدد بودند این گروه ها به هر قیمیتی که تمام شود از بین بروند ادامه این مسئله طولانی هست بماند روزی حقیقت اشکار خواهد شد

اگر عده ای عمدا  تاریخ را نیز  تحریف کنند واقعیت مانند اب زلال روزی از رودخانه حوادث بیرون خواهد زد.

انها شعاری می دادند به این معنی که کسی که به رفراندوم رای نداده حق نظر نداره....

دلیل این ادعا یک فیلم کوتاهی بود که صدا سیما چندین سال پیش از امام ره را پخش کرد

امام ره در ان کلیپ و فیلم کوتاه گفتند: که انها می خواهند سر سفره حاظر بنشینند و فیلم در همین جا قطع شد که صدا وسیما که به رسانه ملی این روزها نام گرفته است در ارشیو خود حتما  فیم کامل  را دارد.

به نظر من اگر می گذاشتند و همه گروه ها انچه امام در فرانسه قول داده بودند که همه گروه ها حتی مارکسیستها ازاد هستند عقیده خود را بیان کنند که حقیقتا تا اغاز اعلام جنگ مسلحانه توسط گروه رجوی خائن و تروریست همه روزنامه ها ازاد بود ولی متاسفانه با حمله صدام بعثی و اغاز جنگ تحمیلی و نادانی عده ای از افراد حاکم در ان زمان و خیانت و تصمیمات غلط رهبران گروهک ها منجر به این شد که اقای خلخالی در هنگام اعتراض بعضی افراد حتی روحانیون به اعدام ها در استان های مختلف به کسانی که بدون دادگاه حکم اعدام صادر می کرد می گفت اگر گناه کار باشند می روند به جهنم اگر بی گناه باشند می روند به بهشت همین گفته باعث شد که اما ره اقای خلخالی را از ریاست دادگاه های انقلاب برکنار کرد.

به نظر شخصی من اگر عده ای ان زمان بار دیگر می نویسم می توانستند تصمیمات درست در مورد گروه های سیاسی ان زمان به گیرند نه مجاهدین به منافقین تبدیل می شدند نه مغزهای متفکر انقلاب از قبیل دکتر بهشتی و دکتر مفتح و رجایی ها و باهنر ها و ده ها بلکه صد ها  افراد متفکر دیگر ترور می شدند و نه عده نزدیک به چهار میلیون نفر مجبورا از ایران خارج می شدند.

  به نظر می رسد این روزها مشکل سوریه شدن ایران را صهیونیسم غربی و عربی برای ملت ایران با خارج کردن نام گروهگ تروریستی منافقین برای ما طراحی کنند.

پس باید مواظب بود تا این گروهگ منافقین که به مار افعی تبدیل شده است یا به نام این گروهگ تروریستهای اموزش دیده دیگر کشورها حتی کمونده های ناتو و کشورک های عربی وارد خاک ایران نشوند که بتوانند در داخل کشور نا امنی ایجاد کنند که ایران ما مورد هدف دشمن بوده و باید انتظار عملیات این نوع حرکت ها بود.

خلاصه: احتمال دارد یا به نظر می رسد صهیونیسم غربی و عربی ایران را می خواهد به روش سوریه نا ارام کند حالا در داخل کشور می بایست طرح هایی برای مقابله با این فتنه بکار گرفته شود.

والسلم

از خدا می خواهم کسانی که قصد تعرض و نا امن کردن کشور ایران را در سر دارند طرح و فتنه خودشان را بر سر خودشان بر گرداند و انها را در کارهایشان نا امیدو نا موفق کند

انشا الله